Få svar fra Lyngby-Taarbæk Forsyning
Lyngby-Taarbæk Forsyning sørger for rent drikkevand i hanerne, afhentning af affaldt og rensning og bortledning af spildevand i kommunen. De får dog rigtig mange spørgsmål, som ofte går igen – bl.a. disse:
- Hvad gør jeg, når låget på min affaldsbeholder går i stykker?
- Hvad må jeg sætte til storskrald?
- Hvor tit modtager jeg min regning, og hvordan betaler jeg den?
- Hvem skal jeg kontakte, hvis vejbelysningen ikke virker?
Disse hyppigt stillede spørgsmål fylder tilsyneladende hos kunderne, og derfor har Lyngby-Taarbæk Forsyning valgt at samle svarene her: https://ltf.dk/nyheder/faa-svar-paa-nogle-oftest-stillede-spoergsmaal
Aktuel driftsinfo
Ønsker du at se den aktuelle driftsinfo, kan det ske her: https://ltf.dk/driftsinfo.
Kontakt
Har du andre spørgsmål til Lyngby-Taarbæk Forsyning A/S, er du velkommen til at kontakte dem her:
Adresse: Firskovvej 38, 2800 Kgs. Lyngby.
Telefon: 72 28 33 60. Mandag til torsdag: kl. 9.00-15.00. Fredag kl. 10.00-14.00. Uden for normal åbningstid bliver telefonen besvaret af en vagt, der kan reagere på akutte hændelser.
E-mail: forsyning@ltf.dk