Med ny loyalitetsklub vil IKEA Taastrup hjælpe lokale erhvervsdrivende
Med en ny loyalitetsklub vil IKEA Taastrup hjælpe små, sjællandske virksomheder med at vokse og bidrage til bedre trivsel på arbejdspladsen. Medlemmer vil blandt andet få adgang til indretningshjælp, loyalitetsfordele og læringsmateriale fra IKEA.
IKEA Business Network er navnet på en ny loyalitetsklub målrettet danske virksomheder med op til 50 medarbejdere, som IKEA Danmark står bag.
Erhvervskunder kan gratis blive en del af loyalitetsklubben og få adgang til relevante services og medlemsfordele, som letter hverdagen og styrker forretningen. Det er særligt inden for forretningsudvikling, indretning og trivsel, at IKEA Taastrup kan hjælpe de erhvervsdrivende.
– Vi møder alt fra lokale virksomheder i rivende vækst til enkeltmandsvirksomheder, der handler hos os. Dem vil vi gerne servicere endnu mere fremover med hjælp til hverdagen gennem rabatter, indretningshjælp og ved at dele vores erfaringer med at drive virksomhed. Det er en prioritet for os at støtte det lokale erhvervsmiljø, og det kan vi netop gøre med den nye loyalitetsklub, siger Jakub Michalec, der er varehuschef i IKEA Taastrup.
Som medlem af IKEA Business Network kan virksomhederne blandt andet få hjælp af dygtige indretningskonsulenter fra IKEA Taastrup til at designe kontoret. Samtidig kan medarbejdere dykke ned i en serie af online læringsmateriale, hvor IKEA deler viden og færdigheder fra eksperter, virksomhedsledere og iværksættere fra hele verden.
Endelig giver klubben også adgang til en lang række loyalitetsfordele gennem samarbejde med VISMA LogBuy, som gør det muligt for små virksomheder at give deres medarbejdere stærke personalegoder til favorable priser.
Gode erfaringer fra udlandet IKEA Business Network eksisterer i dag på en række andre IKEA markeder; heriblandt Spanien, Frankrig og Tyskland, hvor loyalitetsklubben er blevet taget virkelig godt imod.
Ifølge Christian Mouroux Pedersen, der er Country Communication Manager hos IKEA, er behovet for IKEA Business Network kun vokset de senere år, hvor Covid-19-pandemien har udfordret erhvervslivet.
– Danske virksomheder har stået over for mange udfordringer de senere år, og vi vil gerne bidrage med det, vi kan, både inden for indretning, medarbejdertrivsel og forretningsudvikling. Vi ved, hvor vigtige de små erhvervsdrivende er for dansk økonomi, så vi håber at kunne gøre en forskel i hverdagen med erhvervsrettede services og medlemsfordele, der sparer virksomhederne tid og penge, siger Christian Mouroux.
IKEA Business Network baserer sig på indsigter fra interviews med virksomhedsejere fra hele verden. IKEA Danmark forventer, at minimum 7.000 virksomheder vil være en del af netværket ved årets udgang.
Læs mere om IKEA Business Network her.